| BIL. | PIAGAM PELANGGAN |
| 1. |
Setiap urusan pendaftaran penginapan pelajar baharu akan diselesaikan dalam tempoh tiga (3) minit. |
| 2. |
Memastikan 70% pelanggan berpuas hati dengan perkhidmatan kaunter yang diberikan. |
| 3. |
Pelajar menerima maklum balas aduan kerosakan dalam tempoh satu (1) hari bekerja. |
| 4. |
Keputusan permohonan penginapan kolej kediaman akan dimaklumkan dalam tempoh empat belas (14) hari bekerja dari tarikh permohonan ditutup. |
| 5. |
Keputusan permohonan tempahan ruang/ tempat/ peralatan dimaklumkan dalam masa tiga (3) hari bekerja dari tarikh penerimaan permohonan. |
| 6. |
Keputusan kelulusan kertas kerja aktiviti pelajar yang lengkap dimaklumkan dalam masa empat belas (14) hari bekerja. |


